antwoordapparaat
4 november 2009
Ons fornuis. Problemen. Meer dan eens. De Commercial Talks vóór de aankoop waren niet te evenaren. De Service Après Vente is dat in feite ook niet. Maar dan in een ander opzicht.
Vandaag trachtte ik de snoodaards te bereiken, maar botste telkens op het antwoordapparaat.
Spreek na de piep uw naam, telefoonnummer en reden van oproep in, wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.
Vier maal waagde ik een poging, want van terugbellen bleek niets in huis te komen.
De vierde maal -met de moed der wanhoop- kriebelde het duchtig om als reden van oproep het volgende in te spreken:
In feite bel ik omdat onze hond depressief is, mijn oudste zoon een drankprobleem heeft, twee spinnen de badkamer onveilig maken, mijn man er verschillende minnaressen op nahoudt, de witte was fluo-groen uit de wasmachine kwam, ik onderhand bol sta van de SOA’s, de toilet verstopt zit en mijn psychiater naar de Caraïben uitgeweken is. Oh ja, mijn jongste dochter blijkt zwanger en herinnert zich niet meer wie de vader wel kan zijn. Ik kijk verlangend uit naar uw telefoontje.
Zou de opnametijd dan niet volledig opgesoupeerd zijn? Ook niet als ik heel langzaam praat? Of doe ik best ook een boekje open over mijn schoonmoeder?
5 november 2009 om 00:56
you didn’t! Toch?
5 november 2009 om 18:27
Ze hebben daar allemaal de griep. Of geen goesting. Of ze zijn eindelijk op weg hiernaartoe … want de kuisvrouw heeft mijn fornuis verneukt met vermoedelijk ne vollen emmer water …
5 november 2009 om 19:48
Elke – Neen, het kriebelde alleen duchtig :)
In feite zou een mens zich beter eens goed laten gaan. Gewoon voor de lol.
Annliesbet – Gestoord zijn ze daar in ieder geval. En omhooggevallen ook. Ik heb ze vandaag (eindelijk iemand aanwezig die de moeite nam om de telefoon op te nemen) gevraagd of ze dat fornuis niet wilden terug overkopen. Helaas…
Succes met het uwe!
6 november 2009 om 23:50
Die schoonmoeder intrigeert me :)
7 november 2009 om 13:04
beste mevrouw berichten tussen de bedrijven,
ondanks de problemen met ons fornuis, kookt uw potje toch maar danig over.
groeten intussen,
de firma
7 november 2009 om 14:05
Het idee alleen al is zalig!
8 november 2009 om 12:12
Fantastisch! Maar niet je fornuisproblemen dus.
9 november 2009 om 13:09
Dat inspreek-apparaat staat waarschijnlijk maar ingesteld op 2 seconden omwille van de vele te langdurig ingesproken klachten.
Typisch: verkopen is al wat telt.
Spijtig.
9 november 2009 om 13:38
Jevski – Schoonmoeder is een soort gif waarmee je de vijand kan verslaan.
De Firma – Hangbuikzwijnen kweken op een onbewoond eiland zou u beter afgaan.
Tante Annie – :) of liever :'(
365nights – Hun zin voor humor is helaas nog in een embryonale fase.
Veerle – Snif. De monopoliepositie stijgt hen met een ongekende snelheid naar het hoofd.
Margo – Après la vente, le déluge. Zo lijkt het wel.
17 november 2009 om 00:01
Ik lig telkens plat als ik jouw snode, originele aanpak van de problemen lees.
17 november 2009 om 12:23
Op dat vlak kan ik van jou nog veel leren, dunkt me :)