natuurlijk

8 december 2009

Oftewel moet ik mijn definitie van het begrip van nature eens herbekijken oftewel moet ik dringend op zoek naar de ware toedracht van het werkwoord kennen. Een andere optie zou kunnen zijn: met terugwerkende kracht kroost heropvoeden. Vermoeiend… Hebben ze nu echt niets van mij geërfd?

7 Reacties to “natuurlijk”

  1. Menck Says:

    Bizarre frase, dit. Het doet me denken aan de ‘noemen/heten’-verwarring van velen.

  2. madameblogt Says:

    ’t Moest misschien “weten” zijn.


  3. Ik wens je veel geduld de komende weken ;)

  4. jevski Says:

    Misschien opteren ze voor de Socratische methode ?

  5. clara Says:

    Menck – Aristoteles was misschien ook een wat bizarre mens :)

    Madame – Weten of kennen, voor mijn gebroed maakt het niet zo veel uit :)

    Tijdtussendoor – Bedankt. Bedankt. Ga nu wat bijtanken.

    Jevski – Ik vrees dat ze vooral into de Chill Methode zijn.

  6. elke Says:

    Volgens mij hebben ze uw snedige manier van uitdrukken geëerfd. Aan sommige van de vorige stukjes te zien.

  7. clara Says:

    Erger nog, Elke. Ik leer het gewoon van hen.


Plaats een reactie